Service in garantie

In perioada de garantie, in cazul unor eventuale defectiuni, atat manopera cat si piesele de schimb sunt gratuite.
Stocul important de piese de schimb, pregatirea tehnicienilor si reteaua de service a SDS Group, repartizata pe intreg teritoriul tarii, sunt elemente importante ale activitatii de service care creaza premisele asigurarii unor servicii prompte si de calitate, indiferent de locatie si de tipul echipamentelor.
Service in post-garantie
SDS Group ofera posibilitatea tuturor clientilor sai sa opteze, la terminarea perioadei de garantie, pentru una din urmatoarele variante: service in post-garantie pe baza de contract sau service in post-garantie pe baza de solicitari de interventie.
Preturile mai mici pentru manopera, o perioada mai scurta de raspuns intre solicitare si interventia propriu-zisa, precum si scaderea numarului de defectari accidentale ca urmare a unor revizii periodice sunt avantajele oferite de contractul SDS Group de service in post-garantie.
Se pot prelua in contract si echipamente achizitionate de la alti furnizori, evitandu-se astfel complicatiile datorate colaborarii cu mai multi furnizori de astfel de servicii.