Subiect de discuție. Trenduri de consum care ne afectează industria

Nu mai e o noutate că în multe domenii odată cu pandemia a venit și schimbarea priorităților. Comportamentul consumatorului s-a modificat, iar criteriile sale de decizie s-ar putea să nu mai fie niciodată cele din perioada pre-Covid. Așadar, am studiat mai atent câteva trenduri care influențează HoReCa, aducând astfel transformări considerabile și în industria noastră.

 

  • Luăm masa acasă – dezvoltarea serviciilor de livrare, takeaway sau drive-in abia începe. Industria ospitalității este fără îndoială printre cele mai afectate de evenimentele recente. Măsurile de protecție au limitat posibilitatea clienților de a-și menține ieșirile obișnuite la restaurant, bar sau cafenele; unii s-au apucat de gătit acasă, alții s-au orientat către aplicațiile de livrări. Odată cu starea de urgență, multe localuri s-au adaptat, oferind clienților posibilitatea de a comanda mâncare acasă prin parteneriate cu platforme de livrare sau prin resursele proprii. 

Firesc, așteptările clienților în privința condițiilor de siguranță cresc. Conform unui studiu Restograf și Reveal Marketing, aproape 60% dintre clienți vor ca livrările să fie făcute în condiții igienice, o parte dintre ei menționând că echipamentul de protecție pentru livrator ar trebui să fie obligatoriu.

  • Teama de germeni crește și devine criteriu de decizie. 

Clienții pun mai mult preț pe igienizare și dezinfecție, iar acest lucru influențează modul în care aceștia aleg un restaurant sau hotel. Mai mult obligativitatea asigurării unor condiții sanitare vor îndrepta unitățile HoReCa către soluții cât mai eficiente pentru curățenie și igienizare. 

Aceste reguli nu se aplică numai industriei ospitaliere, toate spațiile comerciale, unitățile de învățământ, saloanele de înfrumusețare trebuie să adere la condițiile de siguranță pentru a preveni orice fel de contaminare.

În domeniul sănătății, nevoia de a oferi pacienților și angajaților un spațiu sigur este urgentă și poate ocaziona automatizarea, eficientizarea proceselor prin echipamente performante.

  • Tehnologia care limitează contactul devine normă.

Distanța socială și condițiile de igienă ne îndreaptă din ce în ce mai mult către tehnologii care presupun cât mai puțin contact cu suprafețele. Este o cerință dificilă pentru producătorii și distribuitorii de echipamente profesionale dedicate HoReCa. 

Ne putem imagina deja nevoia de a asigura distanță între membrii unei echipe de bucătari sau încercarea de a reduce contactul cu hainele într-o spălătorie profesională. O provocare, nu?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *