Riscuri în externalizarea serviciilor de spălătorie

Ar trebui să vă administrați serviciile de spălătorie pe cont propriu?

De multe ori companiile își externalizează serviciile de spălătorie către operatori specializați; fac acest lucru pentru a evita costurile organizatorice și financiare pentru activități pe care le consideră mai puțin strategice sau prea complexe pentru a fi gestionate intern.

Externalizarea este întotdeauna o idee bună?  Putem spune probabil analizând riscurile legate de externalizarea serviciilor de spălătorie și propunând o modalitate de a nota valoarea strategică a unei astfel de activități.

Costuri pe termen lung ale serviciilor de spălătorie rufe externalizate

Cost pe termen lung: ar trebui să evaluați volumul de rufe pe care trebuie să-l spălați. Externalizarea costă mai puțin, dar numai pe termen scurt; pe termen lung devine un cost liniar ce presupune o sumă relativ fixă ​​care trebuie acoperită. Acest lucru se agravează dacă luați în considerare faptul că unele echipamente de spălatorie au un raport foarte favorabil între costurile de achiziție și costurile de exploatare, prin urmare, intervalul de timp în care o soluție de cumpărare devine mai convenabilă se scurtează.

Când trebuie să iei în considerare o astfel de problemă? Când afacerea dvs. este suficient de mare pentru a sustine o spălătorie mică, iar raportul dintre costurile de operare ale spălătoriei și venituri este constant. De exemplu, pentru o afacere cu o mare cafenea consacrată, cu cât are mai multi clienti, cu atât aveți mai multe rufe de spalat. În acest caz, poate fi convenabil să înființați o spălătorie internă, alegând cu exactitate echipamentele necesare.

Usor de inteles si operat (ergonomic)

Cu costuri reduse de funcționare

Cu un serviciu puternic post vânzare care ajută la evitarea costurilor neprevăzute și a opririlor accidentale

Riscuri privind controlul calității serviciilor de spălătorie

Serviciile de spălătorie profesionale disponibile in piață iși pot desfasura activitatea in mod rentabil; dar unele companii trebuie să parcurgă pași suplimentari pentru acest lucru. Dacă afacerea dvs. este extrem de afectată de calitatea curățeniei, poate ar trebui să vă gândiți la interiorizarea serviciilor de spălătorie. Un boutique hotel de lux de exemplu, chiar dacă este mic, nu își poate permite o calitate scăzută în serviciile sale de curățenie și ar putea beneficia de un control crescut asupra calitatii operațiunilor de spălare.

Tendințe neuniforme în necesitatea serviciilor de spălătorie

Externalizarea serviciilor de spălătorie înseamnă a fi nevoit să se analizeze cantitățile medii de lenjerie ce trebuie spalate și timpul de procesare. În cazul în care în afacerea dvs. sunt greu de prevăzut vârfurile de procesare ale spălătoriei (gândiți-vă la caminele de batrani în timpul focarului de gripă anual), o spălătorie externă ar putea fi în imposibilitatea de a menține performanța necesară de spălare și de livrare a lenjerie.

Problema sustenabilității

în cazul în care afacerea dumneavoastră acordă importanță sustenabilității sau dacă firma dvs. are valori ecologice, spalatoria proprie vă poate oferi controlul asupra impactului spalatoriei asupra mediului; nu puteți fi niciodată sigur de sustenabilitatea unei spălătorii externe, cu excepția cazului în care aveți șansa de a alege una certificată și de încredere (în mod normal mai scumpă). Prin organizarea propriei spălătorii, puteți alege cele mai sustenabile echipamente de spălătorie, cum ar fi masinile de spălat profesionale care au consum redus de apa si au dozare automată de detergent pentru a oferi rezultate perfecte de curățare cu utilizarea unei cantitati cat mai mici a substanțelor chimice.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *