În cei 25 de ani de SDS am învățat că procesul de vânzare nu se oprește la încheierea unei tranzacții. Experiența post-vânzare este esențială pentru parteneriate de lungă durată, iar noi am îmbunătățit-o constant, ținând cont de feedback-ul primit de la clienții noștri.
Ne face plăcere să vă împărtășim câteva dintre cele mai recente date pe care le-am strâns de la partenerii noștri. Pentru noi înseamnă un plus de motivație, dar și reper pentru dezvoltare. Știm, întotdeauna e loc de mai bine.
Livrarea echipamentelor. Când un proiect se află în plin proces de construcție, timpul este un factor de presiune. De aceea, facem tot posibilul să livrăm în termenul stabilit inițial, uneori chiar mai devreme. În 97.4% dintre proiectele la care am participat în ultimii 3 ani, am livrat la timp sau înainte de expirarea termenului de livrare.___________________________________________________________
Expertiza personalului. Investim în trainingul colegilor din departamentul tehnic, iar clienții noștri simt acest lucru. Majoritatea clienților remarcă nivelul ridicat de pregătire al specialiștilor SDS, având, în general, o interacțiune plăcută cu aceștia.___________________________________________________________
Viteza de intervenție. Echipa de suport are disponibilitate extinsă, oferind un service în timp util. 99% dintre clienții noștri au fost mulțumiți de timpul în care ne-am asigurat că echipamentele funcționează corect. Mai mult, furnizarea pieselor de schimb are loc rapid, pentru cei mai mulți dintre clienți într-un termen de sub trei zile._________________________________________________________
Calitatea serviciilor este agregatul tuturor elementelor de mai sus, iar noi îl îmbunătățim constant. Investim în specializarea personalului, în dotarea cu cele mai bune echipamente de service și în interacțiunea cu clienții noștri. 89% dintre ei ne-au descris serviciile post-vânzare ca fiind excelente, iar noi, SDS, nu putem decât să ne bucurăm și să țintim către 100%.